zondag 12 oktober 2014

Daar ben ik weer

Ik ben een hele tijd gestopt met bloggen. er is redelijk wat gebeurd in mijn (ons) leven en bloggen over een opgeruimd huis was er dan ook geheel bij ingeschoten (beetje andere prioriteiten).

Ondertussen ben ik trotse moeder van een nu 4½ maand oud zoontje, waar ik veel tijd aan kwijt ben. Maar het ruimen begint dus steeds weer belangrijker te worden. Want in het kader van Rust, Reinheid en Regelmaat, vind ik dat een net en opgeruimd huis een belangrijk onderdeel is. Daarom heb ik besloten om mijn 365 dagen project weer een nieuw leven in te gaan blazen. En zal ik dus vanaf vandaag weer een klusje per dag gaan bewerkstelligen.

Omdat ik het zolang niet heb gedaan, ga ik weer gewoon vanaf 0 beginnen..... de telling begint dus weer gewoon opnieuw.

2 opmerkingen:

  1. Goed van je!
    Gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je anita. is ook wel weer nodig hoor de slag in huis.......

    ondanks het schoonmaaksyndroom waar schijnbaar alle vrouwen last van krijgen tijdens hun zwangerschap, is het hard nodig.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge