woensdag 15 mei 2013

Mijn bingo pakket en een klusje (klus 45)

Vandaag vond ik het gewonnen bingopakket op de deurmat bij binnenkomst met de bingo van Conny. Ik kon bijna niet wachten om het te openen, maar heb me heel even bedwongen en toch eerst de "verhongerde" kat eten gegeven en de kip in de oven geschoven.

Tja toen hield ik het niet meer, dus op naar het pakketje. Aangezien de foto's met bijschrift wel voor zich spreken ;)
tja mn adres hoeven jullie niet te weten

Maar meegenieten van de mooie envelop mag uiteraard wel.

Snel de envelop opengemaakt om te kijken wat er allemaal inzit. Helaas ik kon het nog niet goed zien.

Alles uit de envelop, maar er zitten nog meer verrassingen aan te komen

Erg leuk, heb er ook al een bestemming voor.
Dit kwam uit de pakketjes, dit mag dus ook bij de knutselspullen
Dit moet ik nog even verder onderzoeken, maar het voelt erg zacht aan. Dus voor de zekerheid maar even in de koelkast geparkeerd.
 Verder zat er nog een zakje in om zelf een zeepketting te maken. Ook erg leuk en ga ik van het weekend denk ik gelijk mee aan de slag. Helemaal in mijn nopjes dus :) dank je wel Conny.

En omdat de kip toch nog wel even te gaan heeft in de oven, kon ik mooi een klusje aanpakken. Het werd een schone kliko :) dus weer een klus van de lijst af.


2 opmerkingen:

  1. leuke post, nog gefeliciteerd met je bingo prijs!
    en weer een schone kliko ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. HIHI dat was een goed in idee in de koelkast. Dus niet zo zo'n succes ijsbonbonnekes in een zakje op de post. Ik ben blij dat je je pakket leuk vind.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge