dinsdag 12 februari 2013

Mijn project



Een opgeruimd huis, hoofd, administratie, tuin, schuur en ga zo nog even door. Wat een ultieme droom lijkt me dat alleen waar te beginnen.
Hier op blogger kwam ik een aantal zeer interessante blogs tegen over 365 dagen projecten en heb me daarmee vorige maand dan ook voorgenomen hier ook vol mee aan de slag te gaan. Goede voornemens te over, maar zonder stok achter de deur was het project na 5 dagen al weer gestrand.

Daarom nu een blog als stok achter de deur. Hopelijk kan ik hier mijn drijfveer uit halen om elke dag (of tenminste een aantal dagen per week) me vol goede moed op dit project te gaan storten. Nadat gisteren de beslissing gemaakt was om het zo te gaan doen, was daar gelijk weer de inspiratie om aan de slag te gaan. Dus vanaf 12 februari mijn 365 dagen project, waarbij ik elke dag een dingetje in of om huis wil aanpakken om zo een stap te doen in de goede richting.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge