zaterdag 9 maart 2013

#17/365 De toilettassen en een hoekje

Gisteren trok ik 2 toilettassen weg uit de badkamer en deponeerde ze vol in het zicht van de slaapkamer. Een mooie klus voor vandaag dus, dit hoekje  met toilettassen.

Aangezien dit hoekje in mijn ogen wel een ideale opbergplek voor dit alles is, maar ik eigenlijk niets heb om het echt in te stoppen kwam ik op het volgende idee. Namelijk ophangen.
Kijk op deze manier hangt het handig.
Daarom ben ik vanmorgen even bij de H.ema een doosje met douchegordijnhaakjes gaan halen. Op die manier kan ik namelijk de toilettassen erg makkelijk ophangen aan de radiatorleiding. Ligt het niet in de weg als ik met de stofzuiger / dweil in de buurt wil komen. Hebben de toilettassen gelijk een duidelijke plek gekregen in huis en hoef ik dus niet bij iedere schoonmaakbeurt van de badkamer alles weer op te pakken en te verslepen. Hoe noemen ze dat ook al weer? win, win, win situatie.


Maar  er ligt nog meer in dit hoekje en dat vind ik eigenlijk ook wel bij de klus horen hoor. En er zit natuurlijk ook van alles in de toilettassen. Dus 1 voor 1 zoek ik dit allemaal uit.


Als eerste maar het mandje van gisteren. En floep gelijk leeg.
Een leeg mandje.....




Die kan ik dus nog even schoonmaken en dan kan ik m ergens anders voor gaan gebruiken. Mandjes komen altijd van pas.
















 Een toilettas voor.............. en na...........

Zo snel kan het gaan. Alleen nog even schoonmaken en aan een haak ophangen.





De vuilnisbak komt alleen wel snel vol.
Op naar de meterkast

En dit hoort ook ergens anders
En je vind ook dingen die hier niet thuishoren uiteraard.











En na een klein kwartiertje, rest alleen de prullenbak legen nog en een blogje schrijven. De rest van de haakjes mogen voor nu ook even hier op de radiotorstang. Maar kunnen wellicht elders in huis ook nog goed ingezet worden.
En weer een klusje wat snel gedaan was, maar wel een groot verschil geeft.
























2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge