vrijdag 22 maart 2013

klus 25 - administratie (of toch niet)?

Gisteravond was er opeens een vlaag van voorjaarschoonmaak die bij mij de kop instak. Tenminste zo leek het, want om nu echt van een denderend begin van het voorjaar te spreken. Nee niet echt natuurlijk. Ik was van plan, ja je leest het heel goed, om eens verder te gaan met de doos van de administratie.

Eerder in mijn klusproject creeerde ik namelijk deze doos, door daar tenminste alle administratiedingen in te verzamelen. Dus de doos gehaald en beneden op de keukentafel neergezet. En daar is het ook bij gebleven, want ik kreeg opeens de drang om de wc schoon te maken. Toen nog even de badkamer en de keuken een extra doek doorheen. Er moest ook nog even met de stofzuiger gewerkt worden en voor ik het wist was het al half 10. Geen zin meer dus om aan de administratie te gaan beginnen. Dus deze doos heb ik even gelaten voor wat het is, die komt van het weekend wel.

Maar ik wilde toch een klusje doen, want als ik elke keer een uitweg ga verzinnen dan kan ik nu al op mijn vingers natellen wat er binnen nu en zeer korte termijn gaat mislukken en das de bedoeling niet natuurlijk. Dus ik heb een eerste aanzet gemaakt. Heb de mapindeling gemaakt, tabblaadjes erin gestopt en opgeschreven welke labels ik moet maken.

Deze labels maak ik vandaag even op het werk met een label-writer. En dan ziet het er straks ook tip top uit. Het was een kleine klus dus maar dit keer, terwijl ik wel de hele avond druk ben geweest. Maar dat maakt niet uit, elk dingetje is er weer 1 minder op de lijst.

1 opmerking:

  1. Precies zo moet je het ook zien. Alles wat je doet is iets en uiteindelijk heb je alles gehad of je het nu binnen een paar maanden of binnen een jaar doet maakt niet uit.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie.

Groetjes Inge